סטייליש

האמת? התרגשנו (קרדיט: מתוך האינסטגרם, אתר ASOS)

קמפיין בגדי הים שגרם לאשלי וקסמן בקשי להתרגש

עולם האופנה בהחלט מתקדם בכיוון הנכון.

 נועם גורביץ'   |   03/07/2017  |    |    | 

מי מכם שמכור לקניות באינטרנט מכיר היטב את "אסוס", אתר הקניות המפורסם בעולם. האתר מספק בגדים ואקססוריז ממגוון מותגים שמגיעים תוך זמן קצר הביתה והוא מאתרי הקניות האהובים על פאשניסטות. לאחרונה עלו תמונות חדשות מתוך קמפיין בגדי הים באתר המפורסם שמציגות דוגמניות ללא ריטוש בכלל! "אסוס" הפסיקו להשתמש בפוטושופ וכעת התמונות המוצגות הן יותר "אמיתיות". הדוגמניות כמובן מהממות, כל אחת עם מבנה גופה, והשינוי בגישת הריטוש עוד יותר פותח לנו את העיניים שאת כל הדוגמניות (גם המוכרות ביותר) מרטשים, ללא סיבה. לכל אישה יש גוף מהמם ומיוחד והבגדים הרי בסופו של דבר נמכרים לאנשים ולא לעריכות פוטושופ ובדיוק מהסיבה הזו המהלך של "אסוס" כל כך נכון, עכשיו נשים רבות ירגישו יותר בנוח לדפדף באתר ולמצוא פריטים אופנתיים שמתאימים להן. 

ככה דוגמניות צריכות להיראות (קרדיט: מתוך אתר ASOS)

לא רק אנחנו התרגשנו מהמהלך המרענן, אלא גם אשלי וקסמן בקשי (מכירים? #סתם). כוכבת הרשת פרסמה תמונה מתוך הקמפיין החדש וחסר הריטוש בסטורי באינסטגרם שלה תחת הכיתוב Finally והיא לגמרי צודקת - סוף סוף! כל שנותר לנו לקוות הוא שעוד ועוד מותגי אופנה גדולים יאמצו את הגישה שכולן יפות ולא צריכות ריטוש, כך שאיש לא יפגע מהמציאות המדומה שמתפרסמת במקום תמונות של נשים אמיתיות. 

(קרדיט: מתוך האינסטגרם של אשלי וקסמן בקשי)