סטייליש

#אוקרררר (קרדיט: אינסטגרם)

מותג הביוטי של קים קרדשיאן כל כך מצליח, שמותגי ענק מבקשים ממנה טיפים

תוציאו דף ועט, יש פה כמה דברים שממש כדאי לכם לרשום

 נועם גורביץ'   |   04/12/2017  |    |    | 

מאז שהוקם ביוני השנה, מותג הביוטי KKW Beauty, של קים קרדשיאן-ווסט, לא מפסיק להמריא ולעקוף מותגי ענק שקיימים כבר שנים בעולם הביוטי, וכל זה רק באמצעות המדיה החברתית. תחילה נמכרו במותג ערכות קונטור ושפתונים, לאחרונה קים השיקה גם בושם חדש וביום שישי האחרון הושקו גלוסים ואבקות מנצנצות שמתאימים לשימוש בכל חלקי הפנים (כדי שאף אחד לא יפספס את הכוכבים שאתם #סטגדיש). מרגע השקת המותג, הקמפיין הרשמי (בכיכובה של קימוש) הציף את אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ויוטיוב, עורר באזז ענק בכל פינה באינטרנט וגרם לכל המעריצים לנהור לאתר ולרכוש כל גלוס מנצנץ ובושם ריחני שיש שם (באמת, מחדשים את הסחורה שם על בסיס יומיומי!). 

מה הסוד של קים? וול, לא רק אנחנו תוהים את זה אלא גם מותגי ביוטי ענקיים שפנו אליה לאחרונה לקבל עצות שיווק (זוכרים את הימים שאמרו שלבנות קרדשיאן אין כישרון? אז צוחק מי שצוחק אחרון). היא הלכה נגד נורמות עסקיות בעולם הביוטי, לא בחרה בשלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה, אלא מיקדה את כל התוכן שלה למדיה החברתית (תקראו לזה - הממלכה של קים), מבלי להוציא כסף על שיווק ומסחר, והאסטרטגיה הזו הדהימה את המותגים הגדולים ביותר. מוכר לכם מאיפשהו? כן, כן, זו בדיוק האסטרטגיה של קיילי ג'נר (פלא ש"קיילי קוסמטיקס" הרוויח 40 מיליון דולר השנה?!). נראה שהאחיות לגמרי יודעות איך דברים עובדים היום, הן מנצלות את הכוח שלהן ברשתות החברתיות וצוחקות כל הדרך אל הבנק.

"מותגים פנו אליי ושאלו אותי מי צוות השיווק שלי ואיך חשבנו על האריזות, ואני מסבירה להם שפשוט היה לי רעיון ברור מול העיניים והלכתי עליו", כך סיפרה קים למגזין האינטרנטי "פאשניסטה". היא המשיכה והסבירה שלאחרונה הרבה מאוד אנשי עסקים ומנהלי מותגים ניגשים אליה לקבל עצות והיא מדגישה להם פעם אחר פעם שהסוד הוא באותנטיות, צריך באמת להאמין במוצר שמוכרים ולהבין את הקהל שפונים אליו ולפרסם אותו בהתאם, גם אם לוקח שנים לפתח אסטרטגיה מושלמת (חכו שנפרסם את ליין הפיצות שאנחנו עובדים עליו שנים #לא_באמת). "המדיה החברתית היא כלי מדהים כי היא מחברת אותי לכל כך הרבה אנשים, והם באמת עוברים איתי מסע משותף. הכוח של הרשתות החברתיות בפרסום הוא מרתק, ככה הצלחתי לעשות את זה בעצמי". 

קים החלה את דרכה בתור מלכת הסלפי, והיום היא לגמרי מלכת השיווק. היא לא פירטה את שמות מותגים שפנו אליה לקבלת טיפים, אבל ברגע שהיא אומר "מייג'ור", כנראה שהם ממש גדולים. #אוקרררר

via GIPHY