סטייליש

(צילום: יוטיוב)

כיצד צילומי אופנה מוכרים היו נראים לו נשים מלאות היו מככבות בהם?

אז למה אנחנו אף פעם לא רואים פרסומות כאלה? 

 ראש אחד   |   01/11/2016  |    |    |    | 

 

 

אנחנו כמעט לא רואים נשים שמנות במדיה המקיפה אותנו; לא בטלוויזיה, לא בקולנוע, לא במוזיקה ולא בקמפיינים אופנתיים. למען האמת, ברוב המקרים אנחנו רואים סוג אחד של נשים: לבנות, יפות ובעיקר רזות. המצב הזה לא תקין, הוא יוצר בעיות של דימוי גוף בחברה המערבית כולה (ובייחוד בקרב בנות נוער) וגורם לנשים בכל הגילים לשנוא את הגוף שלהן, להתעסק באופן תדיר במשקלן ולבזבז כסף רב על מוצרים שאמורים "לשפר" את המראה שלהן. אמנם בשנים האחרונות התעורר שיח נרחב על ההדרה של נשים מלאות ושמנות מהמרחב הציבורי, אך דיבורים לחוד ומעשים לחוד; בסופו של דבר, על כל רבל וילסון אחת יש מאות שחקניות רזות אחרות, וגם בתעשיית האופנה המצב אינו טוב יותר.

 

אתר באזפיד החליט להרים את הכפפה ולבדוק כיצד תעשיית האופנה הייתה נראית לו היו בה יותר דוגמניות מלאות ושמנות. הם צילמו שש נשים ששחזרו צילומי אופנה מפורסמים; מהקמפיין של קנדל ג'נר לקלווין קליין ועד ג'יג'י חדיד בקמפיין לטומי הילפיגר. התוצאה: מהממת. חברות האופנה, הנה ההוכחה שלכם שנשים מלאות ושמנות הן סקסיות, מושכות, יפות ובטוחות בעצמן. בבקשה תפסיקו להתעלם מהן.  

 

 

jkhk (צילום: יוטיוב) ghhgh (צילום: יוטיוב) gfhfh (צילום: יוטיוב) fdgggg (צילום: יוטיוב) uytuytu (צילום: יוטיוב)

 

והנה הסרטון המלא שמתאר את תהליך שחזור הצילומים:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=XcHFPF6NMqc

 

 

 

(אינה טוקר / inna.rosh1@gmail.com)