ראשי

(צילום: Instagram)

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החיפוש החדש באינסטגרם

אוקיי, סנאפצ'ט, עכשיו תורכם.

 ראש אחד   |   19/10/2016  |    |    |    | 

 

 

המלחמה השקטה בין האינסטגרם לסנאפצ'ט תופסת תאוצה מיום ליום. רק לאחרונה סיפרנו לכם על השינוי הגדול שחברת סנאפ בע"מ עברה (אם אתם מופתעים משמה החדש של החברה, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת), ואין ספק שאנחנו עדיין נקרעים בין שימוש בסטורי של האינסטגרם לבין זה של הסנאפצ'ט. אין מה לעשות, הרי מדובר בשתי החברות המובילות בשוק הרשתות החברתיות.

 

 

 

אמנם הפיצ'ר של הסטוריז באינסטגרם, שנכנס לחיינו בחודש אוגוסט, שדרג את השימוש באפליקציה ושיפר את הדרך לשמור על קשר רציף ויומיומי עם העוקבים, אך בכל זאת הוא דמה מאוד לרעיון הכללי של סנאפצ'ט. לעומת זאת, השדרוג החדש של האפליקציה מקל על המשתמשים למצוא משתמשים חדשים לעקוב אחריהם ויוצר הבדל ברור בין שתי האפליקציות.

 

 

אז מהו השדרוג בדיוק? עד כה הופיעו באפשרות החיפוש באינסטגרם (Explore), עמוד אליו נכנסים מעל מאה מליון משתמשים בכל יום, רק תמונות וסרטונים הלקוחים מהפיד של משתמשים שאנחנו לא עוקבים אחריהם וזאת, בהתבסס על התמונות והסרטונים שאנחנו אוהבים. החל מאתמול מופיעים בכרטיסיית החיפוש גם הסטוריז של המשתמשים המומלצים עבורכם וגם הסטוריז הנצפים והמדוברים ביותר. איזה מגניב!

 

 

צילום: Instagram) (צילום: Instagram)

 

 

איזו אפליקציה אנחנו אוהבים יותר? קשה לנו להחליט. מה שבטוח הוא שהחיפוש באינסטגרם ידידותי הרבה יותר - בייחוד לאור השדרוג המדובר - בהשוואה לאפשרות החיפוש בסנאפצ'ט, שעשויה להיות מעט מסורבלת ומצריכה שם משתמש מדויק או ברקוד. 

 

 

אוקיי, סנאפצ'ט, עכשיו תורכם. מה המהלך הבא שלכם?

 

 

(עומר טסל - omert.rosh@gmail.com)