סטייליש

(צילום: YouTube)

איפור לכולם: קמפיין האיפור הזה שינה את כל חוקי המשחק

אנחנו פשוט מתים על זה!

 ראש אחד   |   14/10/2016  |    |    |    | 

 

 

אתם בטח כבר יודעים כמה אנחנו מתים על איפור. מה יש להגיד? האיפור גורם לנו להרגיש טוב, הוא משדרג את ההופעה שלנו והוא מוסיף לנו קצת צבע בחיים. אי פעם התעמקתם בפרסומות של חברות קוסמטיקה? זה לא קצת מוזר שיש רק פרזנטוריות נשיות לכל החברות האלה? בכל זאת, אנחנו ב-2016, והמגדר לא צריך לשנות את החיבה לאיפור, נכון? לכן אנחנו מודים מקרב לב לחברת CoverGirl, שהחליטה להרים את הכפפה ולצאת במהלך שיווקי הגיוני לחלוטין ששינה את כללי המשחק, וטוב שכך.

 

 

CoverGirl ("נערת שער" בעברית) היא חברת קוסמטיקה אמריקאית מובילה, ועם הפרנזטוריות שלה נמנות קייטי פרי, זנדאיה, פינק ועוד ועוד. מה משותף לכל אלה? מלבד היותן מפורסמות ומצליחות הן, כמובן, נשים.

 

 

 

אבל "נערת השער" של חברת האיפור היא בכלל לא נערה - אלא נער! תגידו בבקשה יפה שלום לג'יימס צ'רלס, יוטיובר בן 17 והפרזנטור הזכר הראשון של חברת האיפור! #וואו COVERBOY#

 

 

 

A photo posted by COVERGIRL (@covergirl) on

 

 

בריאיון ל"ניו יורק טיימס" סיפר ג'יימס כמה התרגש כשנבחר לפרזנטור החדש של החברה. הוא גם שיתף בחוויות מהעבודה עם קייטי פרי ("היא הכי קולית שיש!") וציין כי לדעתו יש המון בנים שהיו רוצים להתנסות באיפור. ג'יימס, אתה הכי קול שיש! אנחנו שמחים לגלות גיוון, פתיחות מחשבתית והבנה שאיפור וסטייל הם לא עיסוק של המין הנשי בלבד. חבר'ה, אין דבר כזה "נשי מדי" או "גברי מדי", יש "לעשות מה שבא לכם", ולג'יימס, למשל, יצא מזה קמפיין יוקרתי במיוחד. ממליצים לאמץ את האג'נדה.

 

 

מה אתם חושבים על הפרזנטור החדש?

 

 

(עומר טסל - omert.rosh@gmail.com)