מגזין

(צילום: Shutterstock)

איך לשמור על הכושר גם בזמן שגרת הלימודים

יושבים בכיתה שמונה שעות ביום ואז לומדים למבחנים? הנה כל השיטות שיעזרו לכם לזוז גם במהלך שגרת הלימודים.

 ראש אחד   |   29/08/2016  |    |    |    | 

 

 

זה ידוע שבקיץ אנשים עושים יותר פעילות גופנית. גם אם אתם לא מגדירים זאת כפעילות, אתם זזים יותר, שוחים יותר, מטיילים יותר ובאופן כללי מפעילים יותר שרירים בגוף. עם החזרה ללימודים החלטנו לקבץ כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הכושר.

 

1. לכו ברגל – אם יש לכם אפשרות, ותרו על האוטובוס או על ההסעה והשתדלו ללכת ברגל. את הטיפ הזה קשה ליישם בבקרים, אבל בסוף הלימודים זה אפשרי יותר. הליכה יומיומית של חצי שעה הביתה בהחלט תכניס אתכם לשגרת חיים בריאה יותר.

 

2. הורידו לטלפון אפליקציות שמודדות את הצעדים שלכם – בהתחייבות: זה ממכר. יש כל מיני אפליקציות מתקדמות שמבוססות על לוויינים, והן פשוט ידווחו לכם כמה זזתם במהלך היום. כל מי שהתנסה בהן יודע – לקבל התרעה לפיה הגעתם ליעד הצעדים היומי שלכם זה כמעט כמו לקבל הודעה מהקראש. כמעט.

 

 

3. הכניסו את עצמכם לשגרה ספורטיבית – למשל, קבעו שביום שלישי אתם יוצאים לריצה קלה. פיתוח שגרה ספורטיבית מסייע בהתמדה בפעילות הגופנית.

 

 

4. נצלו את שעורי הספורט – נכון שלפעמים אתם חושבים ששיעור ספורט זה הזדמנות להתחפשן ולהתחמק מכדורים, אבל תתפלאו לדעת שלשיעורי הספורט בבית הספר יש משמעות והגיון. השיעורים מתבססים על פי סולם מדרגות מסוים, שמותאם לגילכם ולרמת הכושר המצופה מכם. אם תתמידו בפעילות ותתייחסו אליהם ברצינות, אט-אט תרגישו שהעלייה במדרגות כבר לא כל כך קשה לכם.

 

 

5. הירשמו לחוג ספורטיבי –יש המון מסגרות שמתאימות לבני נוער שמספקות את הצורך בפעילות גופנית כיפית. סטודיו סי, למשל, הוא מכון שמיועד אך ורק לנשים ולנערות, והוא יאפשר לכן להתנסות בשלל חוגים מהנים ומגוונים שיעזרו לכן לשמור על כושר ועל שגרת חיים בריאה טובה.

 

6. התחברו לעוד אנשים שרוצים לשמור על כושר – לעשות כושר לבד זה קשה, ולעשות כושר ביחד זה עדיין קשה - אבל לפחות זה כיף. מצאו את החברים שירצו ללכת איתכם ביחד לסטודיו סי, להליכה, לריצה או לסתם לשחק כדורסל בפארק.

[contact-form-7 id="161830" title="content-end-form"]

תוכן שיווקי