סטייליש

צילום: Shutterstock (פאשניסטים, שמרו על אופטימיות)

שריפת הענק ב"אסוס": מה יעלה בגורלן של ההזמנות שלכם?

אז מתי הוואנזי קוף שלנו יגיע?!

 נועם גורביץ'   |   17/05/2017  |    |    |    | 

אתמול (שלישי), בשעה שלוש לפנות בוקר, פרצה שריפת ענק במחסן של חברת האופנה הבריטית "אסוס". סיבת השריפה עדיין לא ברורה, אך שני מיליון פריטים (כרבע מכמות הסחורה במחסן) עלו בלהבות, איש מהעובדים לא נפגע. שווי הפריטים מוערך בשמונה מיליון דולר (ומאות אלפי לבבות שבורים של לקוחות) ונכון להיות חלק מממחלקות המחסן כבר חזרו לעבוד והאתר ממשיך בפעילותו הרגילה.

נראה שלחברה אין מנוח, כי גם בשנת 2014 חוותה אבידה קשה כשמחסן באנגליה נשרף. אבל, היי אסוס! תסתכלו על הצד החיובי - לפני שלוש שנים נשרפה סחורה בשווי 38.7 מיליון דולר והפעם רק שמונה מיליון! מישהו אמר "חצי הכוס המלאה" ולא קיבל?

via GIPHY

אסוס הוא אתר הקניות הפופולרי בישראל וכצפוי, לקוחות רבים נבהלו ודאגו לסחורה שלהם (הלו! מה עם גרבי החד קרן שהזמנו?!). אך אין סיבה לדאגה, דובר החברה שחרר הצהרה רשמית שכל הפריטים מבוטחים באופן מלא נגד מקרים של אש וללקוחות אין מה לדאוג בנוגע לסחורה שלהם. יניב בן טובים, מנכ"ל חברת ההפצה של ASOS בישראל מסר לאתר Ynet: "המרכז הלוגיסטי של ASOS שאחראי על אספקת מוצרים להזמנות לישראל נמצא בבריטניה והוא לא נפגע. השריפה בברלין לא צפויה להשפיע בשום צורה על הלקוחות הישראלים של האתר. בכל מקרה, כל ההזמנות מוגנות בביטוח כנגד מקרים כמו שריפה, ועל כן אין כל סיבה לדאגה ללקוח הישראלי".

אז אחרי התקף לב קל ושעות של בכי, אפשר לנשום לרווחה ולהמשיך להזמין מלא חולצות, נעליים וגרביים שאנחנו לא באמת צריכים.

via GIPHY

להזמנות שלום.