סטייליש

דיי, נו, גם בזה היא טובה?! (קרדיט: מתוך האינסטגרם)

קולקציית התיקים של סלינה גומז הגיעה והיא כל מה שקיווינו לו

ומה הקשר לסינגל החדש שלה?

 נועם גורביץ'   |   25/06/2017  |    |    |    | 

בחודשים האחרונים סלינה גומז היא שגרתית המותג "קואץ'" (לאחר שהחליפה את קלואי גרייס מורץ), ועכשיו היא עלתה שלב ביחסים שלה עם המותג ועיצבה קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה עם "קואץ'". הקולקציה עדיין לא שוחררה אך כבר במהלך סוף השבוע האחרון פורסמו קטעי וידאו וכמה תמונות מהקמפיין המצופה. לפי הטיזרים שרצים ברשתות החברתיות, נראה שהעיצובים יהיו בהשראת שנות השבעים (מאוד מזכיר את השיר החדש שלה Bad Liar), תיקים גדולים בצבעים שונים אך עדיין קלאסיים ונוחים (נראה שבסרטון סלינה מתכוננת לצאת לטיול בדרכים). 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

סטיוארט וורס, המנהל הקריאייטיבי של המותג, שחרר הצהרה לעיתונות - "סלינה היא מורדת ורומנטיקנית, חולמת ואחת שעושה דברים בדרך שלה. בשבילי, היא מדברת לדור, היא מתחברת". נראה ששיתוף הפעולה הזה יהיה הצלחה מסחררת, אנחנו בינתיים נשתדל להזמין קצת פחות מגשי פיצה בשביל לחסוך לאחד התיקים. נשתדל, אנחנו לא מבטיחים כלום. 

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on