דיגיטל

העור שלך קורן מתמיד, אשלי! (צילום: עידו לביא)

כל הפרטים על הכיוון החדש בקריירה של אשלי וקסמן בקשי

לא, היא לא הולכת להיות העורכת הראשית של "ראש אחד".

 אריאלה אביר   |   27/04/2017  |    |    |    | 

 

יש בקשיות בקהל? אחרי שהתמקצעה ביוטיוב, הוציאה ליין מברשות איפור וכבשה את ערוץ הילדים בסערה, אשלי וקסמן בקשי לוקחת את הקריירה שלה לשלב הבא. היוטיוברית המצליחה נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג הטיפוח ל'אוקסיטן ישראל.

 

כל מי שצופה בסרטוניה של אשלי יודע שמוצרי החברה אינם זרים לה, וכעת מערכת היחסים של השתיים הופכת לרצינית יותר: וקסמן בקשי תקדם מוצרים, קולקציות חדשות, הטבות ומבצעים המתאימים לקהל העוקבים שלה (#אנחנו).

 

"אני נרגשת לשתף פעולה עם רשת בין-לאומית כמו ל'אוקסיטן", סיפרה אשלי והוסיפה: "אני בטוחה ששיתוף הפעולה עם מותג המייצג ערכים התואמים את הערכים שלי ואת פעילותי - איכות, מובילות וחדשנות - יהיה מרתק". לדברי הדר גבע, מנהלת השיווק של ל'אוקסיטן ישראל, הבחירה באשלי כפרזנטורית נעשתה מתוך רצון לחשוף את המותג לקהל חדש שמעולם לא התנסה במוצרים אלה קודם.

 

אשלי, אנחנו מחכים שתבואי למערכת לעשות לנו טיפול פנים.

 

 

לערוץ היוטיוב של אריאלה לחצו כאן.