סטייליש

סליחה, קנדל, מה השעה? (צילום: אימג'בנק/Gettyimages)

חדשות אופנה: ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר מוציאות קולקציית אקססוריז

ברק שמיר ממשיך לכבוש את עולם האופנה, ג'י'גי וקנדל מעצבות אקססוריז והצ'יינסמוקרס קיבלו קמפיין ראשון!

 נועם גורביץ'   |   14/06/2017  |    |    |    | 

עבר שבוע שלם מאז שהתעדכנתם בחדשות החמות של עולם האופנה. מרגישים לא מעודכנים? אז למה אתם מחכים? סיכמנו לכם כאן את חדשות השבוע.

סטייל בכל שעה

קנדל ג'נר משתפת פעולה עם מותג השעונים "דניאל וולינגטון" בעיצוב קולקצית שעונים סופר שיקית ומאוד מינימליסטית. הקולקציה נקראת "קלאסיק פטיט" ומשקפת באופן מדויק את העיצובים הקלאסיים של המותג ואת האסתטיקה האופנתית של קנדל. הסופר מודל אמרה בתגובה על שיתוף הפעולה: "מזה זמן רב אני נהנית לענוד את שעוני המותג דניאל וולינגטון. קולקציית ה- Classic Petite מודרנית ומלאה בסטייל ואני יכולה להתאים אותה לכל דבר.זה מרגש מאוד עבורי לעבוד ביחד עם דניאל וולינגטון ואני כל כך שמחה להיות הפנים של הקולקציה החדשה". אנחנו מקווים שברגע שנשיג לנו שעון מהקולקציה, יהיה לנו לוח זמנים צפוף ובינלאומי כמו של סופר מודל (סטגדיש?).

העולם דרך העיניים של ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד עיצבה קולקציית קפסולה של משקפי שמש בשיתוף עם חברת Vogue Eyewear ואנחנו רוצים הכל! הקולקציה כוללת 4 עיצובים (כל אחד בשישה צבעים שונים גם למסגרת וגם לעדשות) שכל אחד מהם מייצג את הסטייל של ג'יג'י. הדוגמנית פירסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה מתוך הקמפיין של הקולקציה וכתבה "מי שמכיר את האובססיה שלי יודע עד כמה זה משמעותי בעיניי". אז אם נרכיב את המשקפיים האלה, נראה את זאין?

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

מכה כמו ברק

הדוגמן הצעיר, ברק שמיר, ממשיך להכות גלים בעולם האופנה. לאחר שצעד על המסלולים של ורסאצ'ה, דיסקוורד, מארק ג'ייקובס ועוד רבים, כיכב בקמפיין של "ארמני אקסצ'יינג" וחטף קמפיין לצד ג'יג'י חדיד, לפני כשבוע ברק צעד על המסלול הנחשק של בית האופנה הגבוה "מוסקינו" לצד סטלה מקסוול, היילי בולדווין וג'ואן סמולס. בתום התצוגה הדוגמן הצטלם עם ג'רמי סקוט, המנהל הקריאטיבי האייקוני של המותג. אז אם עד עכשיו חשבתם שהוא רק "החבר של", ברק מוכיח שהוא כאן כדי להישאר!

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

צ'יינסמוקרס לטומי הילפיגר

צמד המוזיקאים האהוב הוכרזו כשגרירי המותג "טומי הילפיגר" עבור בגדי הגברים. טומי הילפיגר אמר על הצ'יינסמוקרס: "The Chainsmokers מהווים את תרבות הפופ העכשווית, המוזיקה שלהם אהובה על הקהל העולמי. אני מעריץ את הדרך שבה הם סללו נישה חדשה המתמזגת בין מוסיקה אינדית, פופ והיפ-הופ" אלכס ודרו הם ההגדרה המושלמת לגברים של טומי, בזכות הכישרון, האופטימיות, והמוסיקה המגניבה שהם יוצרים, הם הפכו לבולטים בעולם המוסיקה. אנחנו נרגשים מאוד לעבור איתם". עכשיו אנחנו אוהבים את המותג אפילו יותר!