סטייליש

מה עכשיו היא עשתה?! (צילום: אימג'בנק/Gettyimages)

המעריצים שוב כועסים על קנדל ג'נר מסיבה ממש לא הגיונית

נראה שלא משנה מה היא תפרסם, מישהו בעולם יתעצבן.

 נועם גורביץ'   |   13/08/2017  |    |    |    | 

ביום חמישי (10.8) שחרר המותג "אדידס" פרסומת חדשה ל"אדידס אוריג'ינלס" בכיכובה של שגרירת המותג, קנדל ג'נר, לצד אתלטים מפורסמים וזמרים. הפרסומת מציגה את הכוכבים לצד הכותרת "להגדיר מחדש את המקוריות", כשכל אחד מהם נמצא בלוקשיין אחר, ייחודי לו, וזאת לצלילי השיר My Way. המטרה של המותג היא לשווק את ה"אוריג'ינלס" בתור פריטים בסיסיים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן (מבחינתנו, גם במהלך זלילת פיצה). זמן קצר לאחר פרסום הווידאו ברשתות החברתיות, תגובות זועמות החלו להציף את הפוסטים, כשהן מכוונות כלפי קנדל ג'נר והחברה #אהלן_הייטרים. מעריצים רבים זועמים על כך שקנדל נבחרה להיות שגרירת המותג ושהסרטון סובב בעיקר סביבה, כשזה בכלל מותג ספורט ויש מספיק נשים אתלטיות חזקות שיכולות להתאים למשבצת הזו, ולא עוד דוגמנית על. חלק מהמבקרים טענו: "מה הקשר בינה לבין ספורט? 'אדידס' זה מותג ספורט או מותג אופנה?!", אך זו לא הייתה הטענה היחידה בתגובות - רבים הגיבו על כך שהדוגמנית עברה ניתוחים פלסטיים (טענה שמעולם לא אומתה), ובגלל זה הבחירה בה בתור "מקורית" היא מגוחכת. 

הכעס כלפי הפרסומת נראה מאוד אישי כלפי קנדל, כיוון שהיא ממש לא הדוגמנית הראשונה שמשמשת בתור שגרירת מותג ספורט (ג'יג'י חדיד היא השגרירה של "ריבוק", בלה חדיד של "נייקי" וקיילי ג'נר של "פומה"), ומלבד זאת, היא גם לא המשתתפת היחידה בפרסומת שאינה ספורטאית! כאמור, משתתפים בה גם זמרים (אז מה אתם רוצים?). העובדות האלה מפריכות את הטענות של המעריצים שכועסים על כך שדוגמנית מפרסמת מותג ספורט ולא אישה אתלטית. מנגד, הרבה מעריצים תומכים בקנדל ומגיבים להייטרים שהם סתם מחפשים דברים רעים להגיב, ולא חושבים על הטענות שלהם עד הסוף. באחת מהתגובות כתבו: "'אדידס' הוא בשום פנים ואופן לא מותג אקסקלוסיבי לספורטאים, בטוח שלכל ההייטרים בתגובות יש פריטים של המותג מבלי שהם רצו דקה בחייהם". כן, גם אתם שם בבית יודעים שלרוץ לקרוא באתר Rosh1 זה לא ממש ספורט, גם אם אתם עם סרט זיעה על הראש. #פתרון_מושלם_לאוגוסט #אין_בעד_מה

זו לא הפעם הראשונה בה קנדל חוטפת ביקורת על פרסומת שהיא מככבת בה - באפריל האחרון שוחררה פרסומת ל"פפסי", בה הגישה קנדל פחית משקה לשוטר במהלך הפגנה, בשביל להרגיע את הרוחות. הפעולה הזו הרגיזה רבים שטענו שזה מזלזל בהפגנות וזו תקופה רגישה בה קהילות רבות מפגינות למען זכויותיהן, ופחית שתייה היא ממש לא הפתרון. אפילו על צילומי שער למגזין "ווג ספרד" היו תגובות זועמות, כיוון שקנדל הצטלמה בתור בלרינה ומעריצים כעסו על כך שהיא "מנכסת לעצמה תחביב", ובראש הכועסים עמדה אבי לי מילר (באמת חסרים לה דברים לכעוס עליהם). תגידו, לא לימדו אתכם שאם אין לכם דבר טוב לומר, מוטב שלא תאמרו כלום? נראה שלאנשים רבים פשוט קשה לראות את הדוגמנית מצליחה, והם תמיד ימצאו דבר שלילי בעבודתה, גם אם זה מופרך לחלוטין. אישה חכמה אמרה פעם: Haters gonna hate, hate, hate, hate, hate... קנדל, אנחנו מאחורייך! 

via GIPHY