ראשי

הכניסה למעשים טובים בלבד (צילום מסך מיוטיוב)

היוטיוברים האהובים עליכם התגייסו כדי להפיץ את הבשורה החשובה הזו

תתחילו לחשוב על רעיון מקורי לסרטון.

 אריאלה אביר   |   07/03/2017  |    |    |    | 

 

 

יום המעשים הטובים, שיתקיים ב-28 במרץ, נוסד לפני כעשור כדי לעודד את הקהל הרחב לעזור לזולת, בין אם בהתנדבות לעמותות שונות ובין אם בהושטת יד למישהו שהפיל את כל המצרכים שהוא קנה בסופר. השנה נרתמו כל היוטיוברים האהובים עליכם כדי להפיץ את הבשורה ולגייס כמה שיותר אנשים להשתתף ביום החשוב הזה.

 

 

 

שיתוף הפעולה בין עמותת "רוח טובה", חברת BIG IDEA וסוכנות הפרסום teenk יצר את קמפיין Share The Good, שמתמקד בהפצת אווירה טובה ברשת. יוטיוברים שונים, בהם גיא פודוליץ', אורן גל, ליגל רז ושחר סויקיס, מזמינים את קהל הצופים שלהם לצלם סרטון בנושא מעשים טובים באורך של עד שישים שניות. שלושת הסרטונים הטובים ביותר יזכו לחשיפה באמצעי התקשורת המגוונים, ושני המקומות הראשונים אף יקבלו מלגה מלאה למחנה YouCamp, שסובב כולו סביב יוטיוב ונותן כלים לבני נוער שרוצים לפתוח ערוץ וליוטיוברים מתחילים שרוצים לפתח את הערוץ שלהם.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=LHZa3E1MMH0&feature=youtu.be

 

 

 

בעולם מושלם היינו כולנו מתעסקים רק בעשיית מעשים טובים לאורך כל השנה, אבל מאחר שהמציאות מעט שונה, בואו נקווה שהקמפיין הזה לפחות יעשה לכולנו חשק להתחיל להיות נחמדים יותר זה לזה. משם כבר אפשר להתקדם לאט-לאט.

 

 

 

להרשמה לתחרות לחצו כאן.

 

 

 

 

לערוץ היוטיוב של אריאלה לחצו כאן.