סטייליש

"אני ממש לא מתכוונת לעצור את זה כאן" (צילום: אינסטגרם)

הבחורה הזאת הזמינה מוצר איפור באינטרנט וגילתה בפנים את הדבר הכי מגעיל שיש

וואי וואי, איזה בלגן.

 עומר טסל   |   08/01/2017  |    |    |    | 

 

 

איך הייתם מגיבים אם הייתם מוצאים שיערה בתוך מוצר איפור שהזמנתם באינטרנט? אנחנו, למשל, היינו מקיאים. איכס! זה ממש לא נעים ואפילו די מגעיל - וזה בדיוק מה שקרה לסיירה, אמנית איפור, שהזמינה באינטרנט את אחד ההיילייטרים של ג'פרי סטאר, יוטיובר טיפוח שבבעלותו חברת קוסמטיקה מצליחה.

 

 

 

 

סיירה הייתה מאוד לא מרוצה, כמובן, ולכן יצרה קשר עם שירות הלקוחות של החברה. כשהחברה לא ענתה לפנייתה, היא העלתה פוסטים מתוסכלים לחשבון הטוויטר שלה.

 

 

 

 

 

סיירה טוענת שלא התקבלה תשובה משירות הלקוחות במשך 24 שעות, אלא רק לאחר שהעלתה את התמונה של ההיילייטר עם השיערה לטוויטר, ואז יצרו עמה קשר בתוך דקות בודדות. המקרה כמובן הגיע גם לג'פרי עצמו, וגלש לפסים אישיים כשהשניים התחילו להטיח האשמות זה בזו.

 

 

 

 

 

 

 

סיירה הטיחה בג'פרי את האשמה שלפיה הוא חושב שקנתה מוצר מזויף של החברה שלו וג'פרי, מצדו, לא נשאר חייב וצייץ בטוויטר שלו: "כשאנשים זרים מצייצים כלפיך שנאה לאורך כל היום... חייבים להפסיק הכול ולהתפלל עבורם, הם אובססיביים".

 

 

 

 

השניים המשיכו להתנגח זה בזה - ג'פרי האשים את סיירה בכתיבת מסרי שנאה הנוגעים אליו, וסיירה, מצדה, הכחישה זאת בתוקף. לבסוף הגיעו מים עד נפש והיוטיובר חסם את הלקוחה מהטוויטר שלו בטענה שהטרידה אותו. #אאוץ'

 

 

 

 

 

 

 

מה אתם חושבים על המקרה? אנחנו חושבים שזה לא היה רעיון טוב מצדו של ג'פרי, להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה ולהתנגח בסיירה מול כול הרשת. אם הוא רצה לפתור את הבעיה הוא יכל לפנות אליה באופן אישי. אך מצדה של סיירה, אם היא אכן אכן צייצה מסרי שנאה כלפי ג'פרי, אין ספק שמדובר בהתנהגות בריונית, גם היא ברשת וגם אם היא כלפי אדם מפורסם. בכל מקרה, אנחנו מקווים שעכשיו, סוף-סוף הרוחות ירגעו.

 

 

 

(קרדיט: giphy.com)